Helgen:

Fredag - Skola och sen åkte jag till Hallsberg och sen mötte jag
upp Jossan och åkte hem till henne. Senare på kvällen träffade vi
Nicklas och Robbin lite och sen kom det en hel del andra också.
Sen gick jag och Jossan hem till henne och våra ögon slocknade
vid 23 tiden... Haha! trötta tjejer ;)

Lördag - Vi vaknade vid 10 tiden och sen åt vi världens fetaste
frukost (ckokladcreme på vitt bröd)...  Och sen direkt efter det
kom Becka och Julia till oss och kollade på film tillsammans :)
Efter det följde jag med Julia hem och vi städade lite på hennes
rum och sen gick vi och träffade Ellinor, Malin, Filip, William och
Victor. Sen hände inte så jätte mycket mer den kvällen, vi kom
hem redan vid 12 och satte på en film, men sen så klart så somnade vi under filmen.

Söndag - Vi vaknade vid 10 tiden och sen fixade vi i ordning lite
små grejer och nu är vi hos mig i Örebro. Julia ska sova här i natt
och vi ska nu börja göra Pizza och kolla på Wallander klockan 21! 


En vääldigt dålig bild på ett bildcollage som Julia har gjort till mig! 
bilderna är tagna och fixade av söta Julia :) Och det ser sååå mkt
bättre ut irl! Mer färg och så :) 
TACK SÖTIS! Behövde en färgklick på min svarta vägg :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Så himla fint! Julia är verkligen duktig på sådant! :D <3

2011-08-28 @ 21:41:52
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Juliaa

hihi varsegod :D<33

2011-08-29 @ 00:03:59
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Postat av: matilda

blev ju jättebra!! :)

2011-08-29 @ 19:38:26
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0