Kvällens Idol-avsnitt.

Jag tänkte att jag skulle skriva lite om vad jag tycker om Idol ikväll! :)
-
Amanda F
Jag brukar alltid få rysningar när Amanda kör sin egen grej, men i kväll tycker inte jag att hon
gjorde sin grej så där jätte mycket. Hon körde rätt likt originalet. Men inte dåligt! Men hon
kunde ha gjort det mycket bättre! 
Dolly Parton - Joline


Emil
Emil Elton ska sjunga Svenska låtar!
Jag tycker verkligen att Juryn var för hård! Jag tycker han var bra (för en gångs skull)
och att han gjorde låten helt okej! Det är ju väldigt svårt att göra en Justin-låt bra.

Justin Timberlake - Cry Me A River

Linni
Linni Barresjö!
Jag tycker för första gången att hon gjorde en låt bra faktiskt. Har lite svårt för
henne. Men hon förmedla låten riktigt bra!
Robbie Williams - Angels

Molly
Vilken röst Molly Pettersson har!
VILKEN RÖST HON HAR! Hon är så sjukt grym på att sjunga! (Hon går på Rytmus-som jag) ;D
Hon var verkligen skit bra ikväll tycker jag! som alltid!
Rihanna - Only Girl In The World

André
Du kanske ska skippa attityden André Zuniga Asplund!
Jag tycker han var bra! han brukar alltid ha en tendens att överdriva tycker jag. Men han gjorde
det riktigt bra i kväll med tanke på att han var sjuk :/ 

Elton John - Tiny Dancer

Amanda P
Amanda Persson är så bra! En riktig Idol!
Hon börja rätt dåligt tycker jag... Men sen när hon börja sjunga "där uppe" så blevdet sjukt bra!
riktigt grym ikväll!
Namn - Heroes


Robin
Robin Stjernberg är en favorit bland killarna!
Har inte tyckt så mycket om honom innan. Men ikväll vände det! HAN ÄR SÅ SJUKT GRYM!
Beyoncé - Halo

Olle
Olle Hammar är alltid glad! :)
Han är sig själv! Men tycker inte det var så bra. Michael låtar ska man inte göra covers på :/
Michael Jackson - Beat It
Moa
Vi älskar dina egenskrivna låtar Moa Lignell!
Klar come-back! Älskar hennes audition, men sen efter det tycker jag inte hon varit så där jätte
bra. Men ikväll fick hon mig att gilla henne!! :)
Stevie Wonder - Superstition
-
Dom jag hejar på är Molly, Robin (ny för ikväll) och Amanda F !
Klicka HÄR för att komma till Idol's sida på tv4.se!
-

Vem/Vilka hejar ni på?



Kommentarer
Postat av: julia

Molly helt klart :)

sv: vi kanske kan ses på måndag en stund? :) <3

2011-10-21 @ 22:08:16
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: elin ♥

sv ; haha jätte.

jag typ försökte få fram "där kommer hans.." jätte hest,

och hannaba "ey du max, fråga elin vart hans är.."

maxba "vart är hans? :D"

jagba *försöker få fram något ord men lyckas inge vidare.

dom andra ; HAHAHAHAHHAHAH!

jag ; :(

<3

2011-10-21 @ 22:14:53
URL: http://fghyjk.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv: jag har precis vaknat! Grymt, jag gör ett inlägg (där jag länkar dig) snart så kan du väl göra detsamma? Kram<3

2011-10-22 @ 09:35:19
URL: http://bybecka.blogg.se/
Postat av: elin ♥

sv ; HAHAHAHAHAHHA ja lite kul var det (a)<3

2011-10-22 @ 11:39:51
URL: http://fghyjk.blogg.se/
Postat av: julia

Sv: nästa måndag alltså på lovet :) för jag har prov den här veckan som kmr :/ <3

2011-10-22 @ 13:10:13
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Juliaa

åh tack Jonna! :D vad kul du tycker att jag skrev bra :D

<3<3

2011-10-22 @ 13:50:27
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Postat av: Nicole

haha vi tycker tydligen precis likadant? ;o det skulle kunnat vara jag som skrev det där haha! Kul ;)

2011-10-26 @ 21:05:31
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0